sms

Well well , några veckor gick och jag tyckte att allt var normalt mellan mig och Jenny,men återigen så va jag confiado. Aweonao skulle jag kalla de. men vem fan är perfekt.hahaha inte många.
En dag sa jag att jag skulle hämta barnen från deras hem, men helt plötsligt så gick de inte. ok sa jag var skall jag hämta dem ? de får vi ta upp i rätten svarade hon på mina sms. vad ? va fan har jag missat? måste kolla arkiv x .
måste missat ett avsnitt. molder 208 kom.. houston we got a problem. E.T phone home . Dont do this to me dimmy. who shot the sheriff.  Your mother is s..ng co.. in hell. say hallo to my litle brother. WTF is whrong whit this picture. De som följer är konversation via sms med barnens mamma Jenny maack. jag skriver precis som det står i telefonen. den som sina sms sparar har materiall att skratta åt.
 
-så jag får inte hämta laki o leo menar du ?
-nej. Du får ha ett beslut från tingsrätten !
- what. antingen har du börjat missbruka eller så är de någon som flippar.
-tro de eller inte men jag har faktist hittat en bättre pappa till mina barn !!!!
- ok.du har börjat röka på igen. no doubt.
- varför skulle barnen behöva en ny pappa när dem har mig? sin riktiga pappa.
-Du tror att jag du är bäst men de finns bättre pappor som kan ge barnen och mamman vad de behöver.
-Du älskade mig aldrig och gav mig aldrig uppmärksamhet så varför skulle du va bra för mina barn?
-Vad ?  Va har de enna att göra med de andra. det är som att jämnföra en pungsmäll med en orgasm , alltså två skilda saker.
-ja. jag har bestämt att du inte skall få träffa barnen mer, så håll dig borta från oss så kommer vi inte att göra nåt på dig.
- hahahaha du får mig att skratta.men ok. ta  du den friheten och håll barnen borta från mig men jag kommer att ta rättsliga åtgärder, lagar du vet? imorgon bitti kommer jag att ta kontakt med socialen och berätta för dem vad du vill,och då får dem lösa detta.
- vem tror du att de kommer att tro på. mig somn är född här och är kvinna eller dig som är utlänning. jag kan säga till dem vad som helst om dig och dem kommer att tro på mig, du har ingen chans din lilla chileno.
-jasså de tror du. varför skulle dem tro på dig, du är ju lögnen persioniferad och tror du inte att nån på socialen kommer att se igenom dig o dina lögner ?
- du jag vet exakt vad man ska säga till dem tanterna och de kommer att tro på mig. jag har redan manipulerat dem under hela min uppväxt och kommer att fortsätta att gör a de, så vem tror du kommer att vinna. hahahaha nu blev du stum va.
- nej. inte alls jag vet exakt vad du är kapabel till.. hoppas du kan sova om nätterna.
- han knullar mig så gott varje natt att jag sover som en bäbis.
-ja tycker man om att knulla andras rester så. why not.
-have a nice life.
-mmmm de tänker jag ha. din äckliga chilenare.du och hela din familj kan fara åt helvete ,plus att jag tar dina barn,,vem skrattar sist.